2011. december 10., szombat

Várok rád

Ó merre vagy szép jövő? Itt állok az ablaknál és kifelé tekintek aggódóan. Várok rád. Merre vagy? Mert nélküled magányos vagyok. Mint a karácsonyfa alatt álló gyerek, izgatottan várok rád. Az asztal már meg van neked terítve, hát merre vagy? Hosszú poros úton vándorolva is érted fohászkodnak az utazók, és azon a nagy hajón is, az összes utas dideregve is, a te neved szólongatja. A zászlók is érted lobognak. A zene is neked szól. Csak gyere már el! Kérlek, ne várass meg minket, és ne légy dühös a rég elkövetett bűneinkért! Én csak érted fohászkodom…

2 megjegyzés:

  1. Már értem mit értesz azalatt, hogy okoz az oldal meglepetést :) tényleg jó volt felnézni, év látni, hogy postoltál egyet :)
    Nagyon tetszik ám ez az írásod is, valamiért kicsit olyan, mintha szerelmes vers lenne. Tudom, hogy nem az, csak hát én akkor is így érzem :)

    VálaszTörlés
  2. Ugyi milyen jó, új dolgot látni!:D
    Amúgy értelmezhető annak is, mert ezzel talán azt akartam kifejezni, hogy mennyire fontos is az embereknek a szép jövő, legalább annyira, mint a szerelem. :)

    VálaszTörlés