2012. november 15., csütörtök

Sötét éj

Játék a szavakkal, rímekkel. Felváltva mondtunk egy-egy sort, néha én, néha Edina keresett rímeket.

Szellemek kacaja száll az éjszakában
dermedten állok egymagamban
lángok gyúlnak körülöttem
nem tudom, mit kellene tennem
Lelkemet eltölti egy érzés
érzem, hogy valaki néz és
léptek zaját hallom
zörögni a száraz avaron
Félelem tölti el a szívem
ezt mivel érdemeltem?
hátra pillantva lélegzetem eláll
mögöttem borzalmas szörny áll
Egyszer már láttam álmaim földjén
ahogy ránézek elszáll a remény
tudtam, mindig is tudtam
hogy meg nem úszhattam
egyszer értem eljő
és elvisz magával ő
kinek otthona sötétség
fájdalom kín és vereség
Szeret ő engem rég
érzelme mint a tűz, ég
fájdalmat okozva csupán
tömlöcbe vet, és lenéz reám

Hideg rázza testemet
ahogy élve eltemet
levegőt sem kapok már
sötét átka száll rám, birodalma már
fogolyként tart ezer lakat alatt
kezem kulcsért hiába matat
szabadulni innen sosem fogok
többé nem ragyognak a csillagok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése